Rabu, 12 Oktober 2016

D Aqilz perfume.

Title: Assalamualaikum. Memanjat syukur kehadrat ilahi,Dengan limpah rahmatnya yg amat mulia,Dan memberi ilham,kesihatan dan jiwa yang damai.Dengan ini memboleh kan saya menaip dan membuka peluang kepada anda satu cabang rezeki yg lahir dari hati dan Bersama sama jua mencari makan untuk Dibawa pulang kpd keluarga Dirumah. Saya berbesar hati ingin berkongsi hasil kerjaya saya dan cabang perniagaan saya kpd Sesiapa yg berminat,dan yg mempunyai jiwa besar, Sanggup bersamA sama dgn saya D'Aqilz perfume dan berkongsi keuntungan. D',Aqilz Perfume. Pertama kali membuka ruang dan peluang kpd anda untuk menjana pendapatan sampingan. Bersandarkan product yg Berkualiti tinggi sebagai kekuatan.Dan di tmbah dgn harga yg berpatutan dan mampu milik,Untuk mereka yg terawal dalm rangkaian jurual D'Aqilz insyaalah usaha anda amat berbaloi.
Product lagend terkini

Saiz M = Jualan Rm5 Harga
Ejen =4
Keuntungan=Rm1

Saiz L =Jualan Rm10
Harga Ejen=Rm 8
Keuntungan=Rm 2

Saiz XL= RM 20
Harga Ejen =RM13
Keuntungan =RM7

ETD Perfume Spray
Saiz xL =RM 14
Harga Ejen RM 9
Keuntungan =RM5

Saiz XxL=Rm 15
Harga Ejen =RM9
Keuntungan=RM6

Hubungi . 0134821673
Whatsaap 0134821673

Azlini ghani.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan